پنبه پلی استر کجراه

اطلاعات محصول

پارچه ای 4 فصل، بسیار کاربردی، کیفیتی کاملا رقابتی، با تنوع رنگی بسیار بالا.
  • متریال: ۷۰ درصد پنبه – ۳۰ درصد پلی‌استر
  • عرض: 150 سانتی متر
  • وزن: 360 گرم
  • نوع رنگ: دیسپرس راکتیو
  • تعداد رنگ: 14 رنگ
  • آبرفت حداکثر ۲ درصد
  • متراژ: لوله ای ، ۵۰ متری
  • حاشیه 70%cotton*30%polyester*gabardine

خصوصیات تخصصی محصول

پارچه‌ای تخصصی با حساس‌ترین تکمیل

اولین و مهم‌ترین بخش تولید این محصول به نخ استفاده شده بستگی دارد . نخی که ما برای تاروپود این پارچه در نظر گرفته‌ایم : نخ ۳۰ دولا با جنس ۷۰ درصد پنبه و ۳۰ درصد پلی‌استر است

این نوع نخ باعث می‌شود تا استحکام تاروپود این پارچه یکسان باشد تا کیفیت آن چندین و چندبرابر نسبت به سایر نخ‌ها افزایش داشته باشد

موارد استفاده محصول

عمده مصرف این پارچه برای لباس کار صنایع نفتی و پتروشیمی است، در نتیجه باید اطلاعات تخصصی تری از این پارچه رو در اختیارتان قرار بدیم

اولین نکته‌ای که در این صنایع اهمیت دارد گرما پذیری این پارچه و واکنش آن نسبت به سوختن است.

الیاف این پارچه تشکیل شده از ۷۰ درصد پنبه و ۳۰ درصد پلی‌استر است، در نتیجه گردش هوای فوق‌العاده‌ای رو برای شما به ارمغان میاورد و در کنار آن اگر این پارچه در معرض آتش قرار بگیرد , شعله‌ور نشده و سریعاً پودر می‌شود (این موضوع جهت سختی و در معرض خطر بودن نیروهای زحمت‌کش پتروشیمی و صنایع نفتی بسیار اهمیت دارد)

مقایسه:

سؤالی که هم اکنون ممکنه برای شما پیش آید، چرا از پارچه ۱۰۰ درصد کتان برای این صنایع مناسب نمی‌باشد؟

پنبه وظیفه گردش هوا و مقاومت در برابر آتش را در این پارچه به عهده دارد , در کنار آن متریال پلی‌استر استقامت و ماندگاری و همچنین ایستادگی این پارچه را چندین برابر می‌کند.

نوع رنگ:

مورد بعدی در خصوص تکمیل این پارچه است

نوع رنگی که در تمامی پارچه‌های نیک باف استفاده می‌شود از مرغوب‌ترین نوع رنگ راکتیو است که در کنار لطافت و زیردست فوق‌العاده , ثبات مالشی , ثبات نوری , ثبات رنگی و ثبات شستشو را برای این پارچه به ارمغان میاورد. (تنها موردی که شرکت نیک باف تمام پارچه‌ها را در آن ضمانت نمی‌کند , شسته نشدن پارچه بعد از تعریق است. شایان به ذکر است رنگ‌دهی بر اثر تعرق بدن در تمامی پارچه‌های موجود در نساجی بین‌المللی وجود دارد)

آبرفت، مسئله‌ای نگران‌کننده در خصوص پارچه‌های پنبه‌ای

پارچه‌های پنبه‌ای در نساجی معمولاً آبرفتی بین ۸ الی ۱۲ دارد ولی شرکت نیک باف این پارچه‌ها را با آبرفت حداکثر ۲ درصد تقدیم مشتریان می‌کند تا مصارف شما به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند.

سفارش‌گذاری:

این پارچه رو شما می‌توانید در ۱۴ رنگ که داخل کالیته موجود هستند سفارش دهید و اگر رنگ مدنظر شما داخل کالیته موجود نبود , می‌توانید با ثبت سفارش حداقل ۲۰۰۰ متر از هر رنگ، رنگ اختصاصی خودتان از این پارچه را سفارش دهید.

پرداخت و تحویل

انتخاب نوع پرداخت و تحویل کالا

ثبت سفارش

از طریق شماره واتس آپ 09125009249 یا تماس با شماره 02155571200

انتخاب محصول

مشخص نمودن کد پارچه از طریق کالیته

کالیته محصولات

ارسال اطلاعات تماس برای ارسال کالیته یا مشاهده کالیته ها در وب سایت